今日悶爆-0-’又要補課...真慘∼補到3點2...要itca∼我地去到itlc..唔洗電腦...正爆!!∼
之後番home做hw同溫默..聽日就默喇..都未溫過...死得...∼就係咁樣..放左學係屋企成日..電腦都唔多惦過∼so冇咩野好打...==’∼Is the End of my diary-0-’
都係果句...多d留言-0-’