經過琴日一病之後,第日本來諗住都係唔洗番..點知-0-’比我退左燒∼-v-’咁只好番學啦..話惦今日有pe...唔可以唔上-0-’
番到學校..又係悶悶地過左幾堂...到第3堂體育喇@@∼本身諗住可以打籃球喇掛..點知...踢波∼無聊到死-v_’我都係最尾果場先去踢左一場-0-’...
之後到上中文...最恐怖既李叔叔...怕怕-0-’最後上埋唔記得咩堂-0-又係無無聊聊咁過左去...
放學今日唔洗補課∼...有d要去牙科..可惜...我要數學...要改期...嬲爆-0-’
放左數又係係屋企做hw...-v-’咁就過左一日...==’
冇野打lu-0-’多d留言-0-’
|