今日上完第一堂...覺得好眼訓∼但上李叔叔堂又唔敢訓∼唉...可憐><∼之後2堂都係佢\./激死人∼!!又頭痛又眼訓∼fk\./∼終於..比我過到3堂∼小息又要上上落落∼救命丫-0-’小息又冇咩事∼仲同桂旻+HaLe+欣係度傾...∼
小息完結...苦難又黎開始喇\./最後果堂係王sir既堂∼數學....又要計數\./頭痛爆><!!勁想訓囉..不過比面王sir\./挨過去....(不屑..不信..不怕..打擊更令我堅強\./)挨到放學...番到屋企即刻探熱∼完來...燒到38度@@∼無奈我仲要影身份證副本...只好挨過去∼(夠決心∼越中箭我越勇敢)-0-’
放完張野係林老師桌面∼就去買飯番屋企食∼果時真係唔想行...勁想訓><∼番到home...食左一半飯..就訓左成2粒鍾@@∼...之後起身睇左陣電視..又訓多1粒鍾...今日真係訓夠晒-v-’6點半@@∼啊爸收工...就帶左我去睇醫生-0-’...打左支針∼依家都冇咩燒lu∼
今日未做過hw∼-v-’依家要做lu..如果聽日番學都有得交∼今日打住咁多先...留言丫-0-’
|