|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 又冇番學... |
今日訓醒好累..
又冇番學..
自己打番學校請假..
之後上左家暉到訓..
訓到11點幾..
就死番自己屋企啦..
番到去沖涼同家暉去左見面店食野..
食完就番學啦..
最尾個二堂pe..
哈哈...
今日考試..
驚死左頭二野miss左..
第三野好彩冇miss到..
放左番左屋企換3..
之後去左m記搵大細媽..
佢地係到做功課..
我做呆下呆下禁囉..
之後5點中就走左啦..
我就落左igame..
打左一陣機..
之後就番左屋企食飯啦..
夜晚就出左去溫書..
溫到10點幾..
係自修室走..
之後去左食野..
食完就番屋企啦..
番到黎睇碟..
天歌..
之後就訓教..
今日就係禁多..
唔打啦..
天日再打啦..
好野仲有4日就生日啦..
呵呵..
可惜既係..
你唔會係我身邊..
|
|