|
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
| 今日訓左人lu... |
今日11點幾先起身...
起身屋企已經冇晒人lu...
問電腦玩左一陣同個傻妹玩左一陣msn..
之後我自己就去左整野食...
整完呆左一陣...
肥仔打比我叫我出去...
禁我就出去啦..
出左去一陣打比我話唔出黎住..
之後我就去左淋雨啦..
行下淋下坐下禁...
都幾白癡...
不過淋醒左自己都可能係好事黎嫁..
宜家清醒左好多丫..
開始習慣左同老婆宜家既生活...
4點幾就番左屋企..
番到去勁訓...
訓到成7點幾..
不過訓個陣勁煩囉...
唔知邊個係禁打黎我屋企...
唔係搵我個下先火囉..
之後醒左幾次..
起身坐左一陣就出去等曾曾放工..
去到岩岩好..
之後去到陪佢地去食野..
坐左一陣...
9點幾番左屋企..
番到去睇mi2..
睇到12點一邊睇一邊食飯...
睇完沖涼訓教..
天日比心機番學讀好d書...
比d心機..
拍拖都要拍得比人認同..
唔可以剩係拍拖咩都唔做..
要為目標面努力..
好啦今日就係禁多...
唔夠一個月陳德你丫又大一歲嫁啦..
唔可以再禁鈿個嫁啦..
要式諗d嫁啦..
唔再係小朋友黎嫁啦..
|
|