今日好似先起身...
一起就開電腦..
之後就去左沖涼...
出黎食左d野...
成日對坐部電腦呆...
愈呆愈眼訓...
之後又走番上去訓..
訓醒都差唔多食飯啦...
食飽出左去一陣...
搵左曾曾個d吹水..
12點幾番左屋企..
番到去諗左多好野..
唉...
唔打啦..
今日就係禁啦下...
天日再打過啦~