|
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| 打番籃球個種感覺真係好舒服^^..... |
今日5點幾就起左身..
又上醫院睇多次...
睇下有冇事...
佢話我食個d藥就得...
唔洗開第二隻..
睇完6點幾之後同媽媽去左食野..
食完我就番學啦...
上到去今日冇野做...
勁悶....
老師話講錯我分丫...
我考第10丫~哈哈...
叻仔^^...
放lunch番左屋企食..
差d又趕唔...
要搭的番去...
好彩唔洗我比^^...
今日放左就好快禁番左屋企換3...
番番學校練波同比賽啦..
第一場大嬴...
自己囉左16分^^...
ok啦...
都唔算太小丫...
比完就要練波啦..
今日超累嫁...
可能真係太內冇打啦..
練完番左屋企食飯...
食完同老婆係到玩msn...
唔知做咩尼排好似成日都係傾一陣就冇得傾禁...
唉...
成個星期冇見lu...
嘻嘻...
不過唔緊要啦..
重有籃球丫ma...
玩完信息又去左打波...
正丫...
係禁出汗...
真係好舒服丫^^...
番黎沖涼訓教咩都唔洗諗...
今日就係禁多啦...
天日再打啦...
|
|