|
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 好快又過左一日啦... |
今日起身番番學啦...
番到去又唔洗早會..
上到課室就訓左啦...
之後一直訓到第二堂...
好累丫..
唔知係咪食左d藥啦...
好想訓..
不過愈訓就愈累...
唉...
都唔知想點....
今日訓到飯都冇得食...
冇人叫我起身...
食飯都唔知...
之後起身又上堂...
最尾pe都冇力上囉...
累到傻晒...
放學就番左屋企玩左一陣電腦...
之後就訓教啦..
訓左一陣蒙豬打黎問我有冇野...
我話冇野..
之後問佢係邊..
問佢過唔過黎大元...
點知佢話過喎...
禁就叫佢係我新屋等啦..
佢打比我話見到老婆喎我都唔信嫁..
之後天到老婆把聲就信啦...
同蒙豬傾左一陣計之後就番左屋企啦..
食完飯就出左去行左一陣啦..
因為真係唔想係屋企囉...
太悶啦...
諗住過去搵蒙豬既...
點知佢唔出得...
禁行行下就番左屋企啦..
番到去打左一陣機..
玩左一陣msn...
累得剩就冇玩啦...
今日就係禁多啦..
天日唔洗番學好野...
不過好似都係冇野做...
一個字悶...
好啦..天日再打過啦~
BIBI~~
|
|