|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 拜山日沉悶日... |
今日成12點幾先起身...
之後出左去丫伯到食飯...
食飽就同個姪仔係到玩...
玩到3點幾...
5伯番左黎就去左拜山啦...
去到落雨囉...
禁冇引...
又要搬野..
整到成身汗都仲要落雨...
傻的..
拜完就番左屋企啦..
之後同左5伯周圍去...
行到6點幾就去左食飯啦...
食完都成9點lu....
之後番左屋企同老婆玩左一陣信息...
玩玩下...
佢家姐又要玩...
禁就同得同老婆傾啦...
之後一直玩電腦玩到11點幾就訓啦...
今日就係禁多囉...
好野天日番香港啦~
|
|