|
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
| 今日又番左大陸啦... |
今日番學超大雨..
勁冇引...
又要打的..
番到去今日d堂好易過...
多數都係訓教~
哈哈...
放lunch個陣見到老婆...
呵呵~
勁開心丫...
冇約都見到...
正爆丫...
之後番左屋企食野..
番學個陣又見到老婆...
哈哈~
唔知尼d係咪叫有緣尼..
食完番學...
番到去睇碟...
悶到死..
訓著左...
放學就番屋企換3番大陸啦...
唉...
超冇引..
搭車個陣部車壞左喎...
要等成個中...
白癡的..
番到去成9點幾...
野都冇食...
餓到死左...
番到去叫野食...
食飽就係屋企呆啦^^...
好啦~
唔打啦...
天日再打啦...
星期日番香港啦...
希望快d到星期日啦...
|
|