|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
| 今日冇番學係屋企訓...唔舒服 |
今日起身真係唔得...
好頭痛...
好唔舒服就冇番到學啦...
之後一宜訓訓訓...
訓到丫媽醒左比佢話...
話我又唔番學喎...
我就冇氣同佢嘈...
之後過左新屋訓啦...
訓到成6點幾..
之後行左一陣就番左屋企啦...
因為真係係屋企太內啦..
唔再想留係屋企啦...
行到7點到就番左屋企啦..
番到上左人都冇隻..
自己就開左部電腦...
係到同老婆玩msn...
老婆你要記得今年應該老公個d野嫁...
唔比反口嫁...
之後玩多一陣就沖涼訓教啦..
天日要番番學啦...
真係唔可以又唔番學嫁啦..
番埋天日放假...
不過唔知我出唔出到街啦...
病到隻野禁...
希望老婆個日出到黎啦...
今日就係禁多啦..
天日再打啦~~
|
|