| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 | |
=.=  |
|
lunch,去佐312室同教會D人食飯;
有溫溫小萍AAmax心姐蛋蛋果六個,仲有阿曼清九,
好熱鬧ar~~
跟住唱下歌仔,查下聖經.......
中文堂派卷,ha~~得1分ar...40分之1分...無奈lor!!!
肯定全班最最la~~
,.....
跟住無野寫la~~~記住留言wo~~~
想念你~~~

|
| 刊登時間︰2005-10-20 08:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
想念你~~~  |
|
今日諗唔到寫麥ar,咁就淫手詩la....睇完記住牛言wo...thx....俾D意見AR~~
一千零一次努力
不要畫地自限
別讓壞習慣綁手綁脚
找到心的方向
別為拖延找籍口
心動不如行動
迎向未來
花時間做十件事
珍惜生命中的每一天
珍惜身邊關心你的人
堅持下去
比挫折更强
遇強越強
反敗為勝
面對陽光,你就看不見陰影
Never Give Up!一定得~~~
Try Your Best~~~
想念你~~~

|
| 刊登時間︰2005-10-19 08:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 62 | »
|