今日又係同平時無麥分別,同D同學吹下水,同D miss 頂幾下 ;不過lunch果陣我地成班男仔同佐欣兒、小那一齊吃飯 。係上宗教堂果陣,miss朱竟然叫我同佢一齊讀聖經,佢一句,我一句,覺得有D尷尬...
放學搭巴士果陣,無啦啦諗起D野,之後我決定信主 ......至於幾時叫教會D人幫我決志,咁又未諗過。
感謝主。......