| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 10 月 1 日 星期六 |
 | |
ar.....  |
|
今日下奏同佐波波、圳圳、kelly、鵬、阿凡、得得、camp華
珠珠果三件同咪溫溫果五件翻佐教會ar!!!
....跟住係教會度過佐一
陣,小雲(miss wong)里佐,一句話都無同佢講過,我見到佢,當睇唔到
佢;佢見到我,都當睇唔到我...ha...無奈!!!

翻完教會之后,敏A、溫溫佢地就叫佐我、波波同阿圳去影貼子相,咁咪
去羅!!!影完之后,就去佐淘大既M記吃野,跟住行佐一陣,我地見到BOBO陳
文緩呀!!!好開心呀!!!
.....
之后翻屋企果陣,溫溫讚我好人呀!!!好開心呀!!!好想覽住隔離果個AR!!!

hehe.....


|
| 刊登時間︰2005-10-01 07:44 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2005 年 9 月 30 日 星期五 |
 | |
^^  |
|
今日影相果陣,miss林竟然話我頭[Gel]得太高,就唔俾
我影相,ha!!!無奈!!!
.........到左放學la,就同暑仔、順、同
咪阿妹(綺婷)、阿曼(唔係,應該係傻曼)、小萍果班玩佐一陣,就
返佐屋企lor........

|
| 刊登時間︰2005-09-30 07:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|