今日吾洗返
一訓訓到12點 正牙,終於有充足既睡眠時間
起身開電腦玩
睇下動畫,玩下小遊戲咁
無lala有條友想加我msn 咪比左佢lo
點鬼知佢己經18以上
搞到我冇乜野同佢好傾
好羡慕佢返日本餐廳工
同佢傾傾下就4點lo
之後同浩然傾msn
先記得聽日檢查頭......(閱讀全文)
宜家既我,終於變得受大家歡迎
肯定系比我純真既心感化到la(哈哈)--------
今日系陸運會,撘巴士返學,差2分鐘遲到,今年終於冇遲到la
同浩然又上又落,落去飮左5次水,又走去隔離社
我參加左跳遠,原本諗住同浩然,黑鳩一齊玩野,但佢地為拎獎博醒命咁跳,無膽鬼
最後得我一個玩野(吾該贊下我) 黑鳩仲要拎埋第一添 ,食屎la
以前冇傾過計既人,我做鼓起勇氣同佢地傾
傾過之後先知之前比佢地個樣嚇到.so吾......(閱讀全文)
今天想了一個問題,雖然不是甚麼大問題,但總是令我擔憂.
3年后就18歲了,現在的我-朋友總是說我長不大,又說我像小朋友
很難想像長大后會否繼續這樣
-------------------------------------------------------
升上中4后,人緣愈來愈好,開始不在膽小,終於能大膽笑,開始露出我的面目
上年的我,每次笑都是掩着口的,現在卻大大不同了......(閱讀全文)
頭先,屋企連續開左幾場大戰
內容複雜,搞到我好羡慕你地有咁美好既家庭
冇計la 我泥d單親家庭,冇得車望可从有人幫我,d社工只不過係言語上幫你
可是,內心呢?
佢地連失去既滋味係乜,都5知
有時我真係好想入廁所到喊
不過喊泥都冇用la
吾通乜都會變成順順意意咩?
有時係報紙到見到泥d新聞
我都會留意下
我成日同自己講雖然我既故事開頭係幾悲......(閱讀全文)
諗諗下 差吾多有2個月冇打日記
係時候要結算呢2個月的事
以前既我上堂醒日系到傾,宜家日日都要留心聽書,吾係就跌落谷低.
覺得同學校既朋友愈來愈疏離,反宜街外既朋友先令我知乜叫友誼.
我咁講5係話你地衰,只不過係我個人既感覺.人愈多,諗既野就會好多.
宜家比你揀,你會揀乜野,家庭,友情,愛情,金錢
一d人為揀以上4選1而煩惱,你呢?
我覺得人一出生,而經有一個劇本要你跟住佢走,
但係所有劇本入面真係會有happ......(閱讀全文)