諗諗下 差吾多有2個月冇打日記
係時候要結算呢2個月的事
以前既我上堂醒日系到傾,宜家日日都要留心聽書,吾係就跌落谷低.
覺得同學校既朋友愈來愈疏離,反宜街外既朋友先令我知乜叫友誼.
我咁講5係話你地衰,只不過係我個人既感覺.人愈多,諗既野就會好多.
宜家比你揀,你會揀乜野,家庭,友情,愛情,金......(閱讀全文)
近排冇野做
所以睇劇,睇在套(福氣又安康)
ok好睇架 超級推介你地睇
---------------------------------------
日日留係屋企都冇乜野做
有D fd又番大陸wo(番乜大陸牙,同我玩仲好)
冇乜野寫lo.........................
太耐無係qooza到打野 因為太少人氣 搞到冇心情打!!
前日去拎成績表 超驚升5到
入到去見到超多人(全部企晒係到傾計-.-)
見到班主任我就搵個位坐低
超緊張............
佢到我講雖然好低分 但係都升到
走在出去同班fd講話我都升到
佢地原本以為我升5到既
實在太睇小我
傾傾下見到肥cat同牙基
肥cat問完我地升5升......(閱讀全文)
好耐都冇打日誌 ! 宜家打番遍先
-----------------------------------------------------
仲有幾日就考完試 就可以鬆一鬆 玩到痴綫la!哈哈 所以宜家要加油考試
呢排想出去行下 醒日係屋企搞到自己成個自閉咁!
仲有出街可以睇到d出奇野 (好似講到自己出5到街-.-)
好悶牙 5g暑假有咩做呢 (做5做暑期工呢?)
大個在真係多野諗?
近排睇在套日劇&......(閱讀全文)
今日一放學就趕返到屋企換3出去,因為約在fd去唱k
我去旺角到唱,去過陣仲經過在之前有人擲腐液彈個度,超多人牙!
嘩!唱醒7粒鐘!累到牙媽都吾認.
唱到8點就走在,見到有小食店,就行過去見到有臭豆腐就試下食
佢個味超臭,我覺得好似屎x味但超好味!
之後肚餓去在大家樂到食我同個fd見到鐵版餐送雪糕香蕉船
就跑在去買-.- 係味好好味呢!!
食完就去在朗豪坊,超多人牙
咁岩舉辨緊星座展 我就去搵&ws......(閱讀全文)