today我去了泡溫泉@泡湯 我在車上坐了1.30 在車上look左好多野.. 有d好q...有d好美 去到後.. 我有咩溫泉都泡了 D野食不用$$ 食左好多== 好好玩=〕 在上編的日記說過要8月中 先打日記.... 但大陸都可以的 我先在這打=﹏=