原來昨天的球賽今好睇,今次我跌眼鏡la(本來以為好無聊+)
香港隊叻叻踢win左朝鮮呀,4:1 win win
全場當時氣份十分高,我仲係場内見到阿sir 呵
所以今次真係無去錯_O_
今日我同D Fd去左無印呵,買左many pen
總共買左$250喔!
雖然好貴
But 好HaPPy
澄籽上