人地話新年新希望
我就5係今覺得lu~
5知點解....
總係覺得辛苦今挨完一年....
又要重新來過.....好似有d失望(可能係5捨得)
新ge一年新ge 我
希望可以係新一年入面我可以每日都開心
希望...........(Li 個係我ge 祕密)
當然la!!!!
都希望我可以感染其他我身邊Ge 人
開開 心心ge !!!!!!
li 個亦都係我最大大大 ge 新年願望
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~```