今日
同Coniko , yumiko出街街
原本諗住睇3D變種食人鯧
點知三級5咩睇得
睇左街無舞3D
麻麻地
跟住去左 Muji
掃筆(今次少左la)
飲?糖咖啡 好飲
But 好飽ar
飲5晒
再左吉之島
影貼紙相相
靚靚
Yumiko 話佢要早走
學琴
後尾
我同Coniko 去左食飯團
等左好耐車
食完都未上得車
等左好耐
先上車
好開心ar 今日
下次次再去ar ?? (Coniko,Yumiko)
Yeah!!!!!!!!!!!!!!!