考完試;又要放3點9:'(
可吾可以放早阿):
冬天:(
好凍阿:(
起身吾想番學:(
吾想離開溫暖的家:(
暑假仲有吾係好耐
點解好似過得甘快ge
我仲有3本未做ge暑期作業
雖然有答案
但我依然吾想做
連抄都懶得抄
我真係要開始抄下啦
吾係番學要留堂.
今日係2010年7月20號.
今日係我生日同埋係鱷魚ge生日.
所以係道講番聲生日快樂比我同佢啦.
今日我生日所以林a寶寶kai汶寶寶陪左我去影貼紙相.
不過有個我吾想見到ge人又跟埋泥.
真係好想爆粗.
但係生日吾爆粗.
之後番左龜.
仲有兩日我就生日啦:)
不過今年生日特別d過
就係係camp過
聽日入camp啦
88各位
今日係林a寶寶ge老公生日.
所以我係到同佢講聲生日快樂先.
今日好鬼悶.
自己一個番左教會.
因為bb佢哋全部吾得閑.
不過吾緊要啦.
記得同我慶祝生日就得嫁啦:)