今日係我數一數二最無聊ge星期六.
本來今日約左湯囝.
點知佢放左我飛機.
原來佢之前約左阿屎佢哋先.
所以就要放我飛機.
不過吾緊要啦.
街甘熱米係屋企涼下算囉.
本來諗住自己一個番教會.
點知諗下諗下都係吾番算.
因為今日係去行山.
吾同平時係教會到挽.
同埋我先吾想同d小雞一齊行山.
所以都係留係屋企算.
好耐冇打qooza啦,耐到我吾記得幾時打過.
琴日出左成日街,去左元朗bbq.
要搭到青衣再轉bus再轉taxi
轉死人咩:-@
個道係個d鄉村俱樂部.
冇嘢岩我挽ge;->
全部嘢比係3歲挽ge.
我又吾係3歲.
以後叫我去都吾去啦.
寧願留係屋企打機.
又放假啦.不過有d吾想放假ge感覺.可能因為放假見吾到您所以吾想放假.不過,今次復活節假冇功課,太好啦,可以挽足成個假期.
我又比人收左手機啦.點解成日都比人收.次次都係收我