哈哈....琴日一大早見到好大霧
就知體育堂可以打乒乓球喇!!!
好開心!!
所以破例帶左自己塊私家板
英文堂,
做卷果陣我望羅峻堯果份卷果陣
係度大聲講:望咩呀,唔識做牙?我教你丫嘛
攪到全班都笑
之後落411
佢話要做suggestion喎~
suggest下海洋公園可以加d咩
我就寫左加個游泳池,之後攪個show,叫工作人員同鯊魚游水
e個我相信會吸引好多人睇
正!
之後體育堂,
真係上乒乓球
上堂之前比人屈做單手掌上壓
做到10下炸......
有d人好似做到幾千下唔停= =
勁!
跟住上堂果陣
張sir講關於復活假後上ge游水堂
佢講左一句:要準備你地d鯊魚裝啦
擺明串我= =
之後打乒乓球,可惜只打左幾場
之後都如常,冇咩特別野
講番a maths
今星期學左2課喇
仲有5課要追呀!!!
復活節假後測驗,加油!!!
|