今朝6點起左身啦
跟住好快咁成屋人出晒去啦
跟住個FD話想黎玩
冇所謂啦
佢黎左
同佢玩啦
點知對面屋條八婆話我好嘈(早D起身啦 嘈嘈嘈 好勁呀 仆街啦 嘈到你SORRY囉 日日訓到黃朝八晏 易D起身啦 死肥婆/豬 我忍你好耐啦)
跟住靜D 費事佢煩
10點幾蜥蝪打比我 話......[拿 E+呢 試後活動有新既安排 你上E CLASS睇下啦] 咁
好彩我唔正常 咁早起身 如果我係訓到黃朝八晏果D一定唔聽你電話 況且成屋出晒街(際左我)
聽完姐係停課啦
咪繼續玩囉
玩到3點幾咪唔玩囉
跟住睇電視啦
睇到6點幾沖涼
睇電視
|