今朝6點起身啦
返到去
係操場9企
企到8點
上去禮堂
考試
禮堂D冷氣勁凍
猶如雪櫃般
第一份卷考中文卷三(聆聽) 好難聽 多數衰左
跟住冇小息就考埋卷五(綜合) 應該衰左啦 唉
跟住小息落左去 冇心機 因為尋晚又講錯野激嬲左''佢''
10點半打鐘
上返去禮堂
考英文卷三(聆聽)
聽到敏 赤蠟角都冇考做DATA FILE 扯火到係張卷界左幾野 跟住程菲又係ON9 讀UNSEEN時大時細聲 9 9地 有病唔該睇獸醫
第二個小息都係冇心機同冇心情
有條友叫我食野
求其
食完
打鐘
返位
普通話
唔識
9做
講得咁快
好敏
今次想撕開張卷
但係冇咁做
12點10放學
同廖兜行去建生
都仲係冇心情
返到去
冇胃口食野
3點幾開左機
跟住同''佢''吹水
''佢''唔嬲我啦 好開心啦
但係''佢''唔開心 唔知咩野 唔肯講 算
之後本來就好開心
我老豆老母返到黎
(發生左D野)
對住我講
今次考試唔合格你就知死
果刻我覺得我老豆由好人變到好賤
我老母本身已經ON9 E+仲覺得佢好賤好9咩都有
喱刻開始我冇再出過聲
我憎死你地兩個 咁型你唔好要我囉 你地以前都係咁架啦 |