今日有人放假
遲D起身
跟住買左個M記早餐食
麻麻地啦個餐
跟住點幾食面
食完我出左去人屋企玩
今次玩鋤DEE
打左幾次牌 呵呵
跟住5點幾返到屋企
沖涼
好熱
聽日去鄧肇堅唔知又會唔會得我同MINNIE最早到呢...
今日6點起身
勁大雨
9點出左去買野食啦咁
食完又睇電視
點幾食LUNCH
兩點出門口
行去大興
兩點7去到
打波啦
打到成埋屎咁啦
唉
走人
返到去6點幾
沖涼...
今朝6點起身
仲未3號啦
跟住睇電視
唔記得幾點3號
睇到點幾落去買LUNCH
食完
出去搵人
5點返到黎
聽日練波架
唔好打風啦
星期四先啦
今朝又係果個時間起身咁啦
9點去左買早餐
跟住食完又睇電視
11點倒做MATHS 好似好易咁 呵
跟住點幾落去買盒飯算啦
6畸幾沖涼
沖完又睇電視...
今朝6點起身啦
睇電視
睇到咁上下
咁早餐
食完又睇
跟住點幾落去買LUNCH
睇到5點幾訓左陣
跟住
7點起身
又睇...