今朝5點11起左身
睇電視
8點4出門口
去到9點
食左個M記早餐
見到一個同徐小麗類近既物體搵位
我坐底左食食下 見到個小學老師MISS LO既物體係度餵BB 樣似聲似 不過唔知係唔係
食完
9點22分打比奇
佢好快到
係杯渡等佢唔夠一個字就係度
之後同佢買野
梁麗琪到
等多陣林暉又到
許燦鴻又未到
買枝野飲
佢同到左
去左碧富督波
今日唔知搞咩叉野 狂衰 我念我成日都念住''佢''尋晚講既野啦
督督下有條友話奇 比奇串返
12點幾冇啦啦邱靖然黎左 唔知佢做咩
之後去左大家樂 我就唔快樂 得8蚊食屎咩
冇氣冇力
之後去冒險樂園
好快成班人走左
得返兩個女仔
上左去4樓平台
陶倩茹黎左 拍完片啦XD
黎左一陣就走左
之後上去梁麗琪屋企
係度唔知搞咩
5點走左
返到去
食左D野
沖涼
唔知''佢''有冇嬲我同唔開心呢?? |