今朝6點起左身
唔做有咩做
9點買D野食
一直睇電視
跟住同人MSN
1點食飯
食完又睇
睇到6點幾沖涼
又睇
成日好悶冇野做
只等待她的一句同意
今日6點起左身
7點9出左門口
慢慢行去青小度
8點半行到去啦
坐係度聽人講野
冇啦啦比太監捉左去第二度坐
放左
成班人飛去仁愛堂
冇位督波
變左''轆玲''
轆完去左K房
跟住見到某幾人
拿拿聲叫左個飯同杯野飲
食完走人
去左搵''佢''同''佢''食飯
同''佢''去左M記
食完去左打波
打得好開心
返到去睇電視
冇野好做
第二次同佢食 好開心呀
今朝6點起身
跟住冇野搞
返到去又冇野做
跟住商討大事
中史 聽書中...
數學 ZZZ...
IS 做WB+聽書
RE ZZZ......
LUNCH 玩返黎之後玩人
普通話 冇聽書
跟住放左學又比人捉左去見老師
4點先走得
去到良田
殺波時 有條友冇啦啦搶左我個波 跟住扮晒野咁話個波係我既 邊有搶你
跟住我勁扯火 差D想打落去
咁既人我都係第一次見
咁多人望住佢佢仲搶左我個波
好嬲
返到去冇野做
又一日
今朝6點起左身 好正常
返到去先到佢返左 係咁望住佢有冇變到
跟住派成績表 我既成績係嚇人既
跟住MATHS 冇野做 就小息時要收返
中文 係咁做野
英文ZZZ.....左半堂
CL係度做野
放左學打波 冇晒球感
跟住打打下又唔知有咩做
HEA埋
走左 返到去又冇野做
悶
唉 冇啦冇啦 咩都冇啦
返到去話唔洗去早會 爽
數學堂做''筆記''
中文堂聽古仔
IS做實驗
英文ZZZ......
LUNCH博唔到
EPA睇片
HIST我異常勤力
放左學返左去屋企
之後再去良田
今日佢地女仔打FDLY
都唔知去黎做咩
返到去成8點幾 又比人鬧
沖涼
睇電視
同''佢''MSN