今朝6點幾起身
返到去冇野做
跟住落去早會
ZZZ....
VA好悶 聽X LAM 9 UP
中文好D 係咁做野
英文上鬼佬 上去班度拎野 WHO門入去 冬菇托聽唔到 仲屈我冇WHO門 頂 落到去就ZZZ......左一堂
跟住比鬼佬叫左我果組出黎做野
食飯 等漏人
食完PE 上籃球 唉
PE完左放學 係學校換3 跟住HEA HEA下4點3 跟住去左OK飲D野 之後去左良田練波
今日練(中大)快 中大大力槌釘 YA
好累
返到去又比人鬧 好煩呀 又唔記得同人講生日快樂
''佢''一定嬲死我
今日有人放假 好遲起身 一朝早去左屯市飲茶
飲完返黎 拎左部電視黎用
開左MSN 有人係度係咁講佢點樣點樣
煩
跟住唔知做咩好
係度睇電視
睇到6點幾
沖涼
唔知有咩做
今晚睇電視啦
今朝6點起左身 咦 又有咖啡 又比我飲左
跟住唔知有咩搞
睇左陣電視
9點落去搞D野
11點幾倒去左 安定 豐景園 果邊搞D野 唔講得
兩點返到黎
開左部電視望D野就去左打波
打打下好悶
去買野飲
唔知有咩搞
又打打下
老母打黎
今晚夜返 YA
6點返左去沖涼
沖完涼唔知有咩搞
HEA HEA下
跟住又做左兩題數學又唔做啦
唉 後日返學啦
今朝鬧鐘冇響 不過慣左早起身 6點半醒左
HEA HEA下又9點 落去買D野飲
10點係度睇卡通片 神呀 我N年冇睇過卡通片 好無聊
1點去左買飯食
食完又係度HEA
3點度做左兩題數學功課之後將張單行紙DEA左落地下 踩多兩腳 跟住唔做啦
4點又係度睇電視 又係卡通
悶悶地都唔知做咩好
係度HEA
5點幾落街買左D野食
6點幾沖涼
7點又係度睇電視 唉
今日唔見''佢''ON 冇得同''佢''傾
今朝6點起左身
跟住係屋企HEA
9點幾去左食野
跟住返黎又冇野做
又HEA 跟住11點做功課 作左篇文 自己都唔知自己作左D咩出黎
12點倒做''筆記''
1點幾炒左個飯食
一路食一路同''佢''MSN
4點幾又睇電視
今晚都係冇野做架啦