今朝6點起身
返到去
又搞左成日...
唉...
LUNCH...一般啦...
返到去上埋最後兩堂...
之後去打左陣波...
悶...
要落去早會...
個地濕曬宦要...搞錯...
上曬堂食飯...
又係果度...
比我見到隻烏蠅...有人拍死左佢...好核突...食完臨走比我見到多隻...今次比我拍死...爛曬...:S
返到去...
上埋中文去練波...
攰呀...
早會...
放學打左陣波...
5點幾走人...
今朝9點起身
HEA左成日...
一點幾出左去...
同人搞D野
4點幾5點返到去
又係係度HEA...唉...
同個FD HEA左成日...
嗯...
好悶呀...