$_$田雞& Ee*^*

2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


某某人生曰 分類: 未分類

某某人快生曰啦

係呢個月ge月尾第2日

就係30號啦

知5知佢係邊個呢?

大家想唔想同佢過啊?

星期6/7去啊?

正個咩生日會好呢?

想想啦大家

我覺得好開心啊有人生日*<*

 

 






訪客留言 (返回 tamyiting 的日誌)


happyapple 於 2007-10-31 04:33 PM 發表:
唔明你講咩啊~~~~~~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



happyapple 於 2007-10-25 11:27 PM 發表:
好似改左日期係星期二啊~~~cm~~!!cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係啊!!!!
打bloy哥時係星期六/日加
伊加係星期二
哈哈
Posted at 2007-10-27 03:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling_0704 於 2007-10-24 09:25 PM 發表:
你打到禁明顯...咩suprise 都冇喇'''=v=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢應該唔知ge\
同埋冇我ge qooza
Posted at 2007-10-27 03:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]