|
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
| 某某人生曰 |
分類: 未分類 |
黃某某人快生曰啦
係呢個月ge月尾第2日
就係30號啦
知5知佢係邊個呢?
大家想唔想同佢過啊?
星期6/7去啊?
正個咩生日會好呢?
想想啦大家
我覺得好開心啊有人生日*<*
|
網主回覆
係啊!!!!
打bloy哥時係星期六/日加
伊加係星期二
哈哈 Posted at 2007-10-27 03:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你打到禁明顯...咩suprise 都冇喇'''=v=''
|
網主回覆
佢應該唔知ge\
同埋冇我ge qooza Posted at 2007-10-27 03:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|