$_$田雞& Ee*^*

2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


2008-02-02 分類: 未分類

 我返大陸拉!

二月四號 哈哈

有事call我手機啦!

90654826






訪客留言 (返回 tamyiting 的日誌)


cky23963240 於 2008-05-24 09:11 AM 發表:
送個cm子比你啦...
記得回禮喔..thx..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



happyapple 於 2008-02-19 04:38 PM 發表:
cmcm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]