| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
王佳正仆街!!  |
分類: 未分類 |
王佳係個仆街..柒
冇人鍾意收皮..
翠姐姐讀者又勁過你..靚又靚過你..
我識錯左你..仆街=王佳
|
|
|
收啦你..你咩q野呀..佢男朋友 ..扮Q野咁..收皮
|
|
|
昇 於 2007-11-05 08:41 PM 發表:
細路,你係未玩野牙,收皮啦你 你點可以咁講野架, 佳佳有咩得罪你牙,咁話佢
|
|
|
昇 於 2007-11-05 08:40 PM 發表:
細路,你係未玩野牙,收皮啦你 你點可以咁講野架, 佳佳有咩得罪你牙,咁話佢
|
|
|
` 佳=] 於 2007-10-31 08:43 PM 發表:
收皮喇你...吹牙'' 我係冇人鐘意牙... 咁又點牙''宜家你好靚仔牙 你好多人中意咩... 知你個翠姐姐多人中意喇... 知佢成績好喇...知佢靚'' 我樣衰得未''
|
|
|
莊翠=] 於 2007-10-31 06:34 PM 發表:
唔好咁啦.. 大家點都係朋友啦.. 迅仔..你點可以咁講野架.. 唔好咁啦.. 乖啦..同佳姐姐講對唔住啦..
|
|