今日係我在這五星期最開心既日子,
我開心既唔係可以同妳攪野,而係可以同妳一齊講我心想既說話,
我知道我心想既說話令妳唔好受,但我覺得唔攪清楚我怕我會唔再信任妳
系床時,我時講一d事時,妳就用手指按著我的嘴,之後就吻我"
其實我唔明白妳這樣做是為何呢?(答案永遠只得妳一個知)
每次當我問妳我仲係唔係妳正選時,妳都唔會正面望住我,之後就同我講我唔再係,
每次我一聽到,我個心真係非常痛,其實我唔明,我唔係妳第一位,但點解仲會同我一齊仲同我攪野,
我唔再知我既存在價值係咩,我以前唔識珍惜妳先會引致今日既結果發生,我宜家先識得後悔,
還有用嗎?這點我完全唔知道,但我宜家唯一知道既事就係要實行對妳每一項諾言,對妳好!
當我送完妳返屋企後,我一路在想,要點先令我變返妳最愛"
但我一見到妳msn個人訊識話:為何淚水總是不聽控制讓我又想你
這句話讓我深深知道,可能我這一世都唔會再係妳心中最重要既人
我.......好想補救我地既愛!但我知我唔再係妳一生最愛,這一世都唔會再有可能做得到,
到最後,我想同妳講一句說話:"我後悔因為我唔懂得珍惜,我珍惜因為我知道後悔是什麼,
如果我唔對妳講最後一句話我會後悔一世"
這就是...........
我愛妳
|