歡欣,我好辛苦,妳可唔可以尊重下我!尊重下我地一齊既時間呀!
就好似今朝,我一見妳就攞住電話係度傾,我站在妳旁,足足等了四分幾鐘,
妳仲傾得非常開心,其實妳個陣時有無理會一直係妳旁邊我既感受?
當妳傾完電話,我問妳係唔係男仔時,妳竟然答我話”係唔係同朋友傾電話都唔得呀!”,
我就係怕妳傾出事!
其實我覺得我地一齊朝早返學既時間係屬於我同妳兩個人,我真係好唔鍾意有第三者既出現!
如果妳明白我既感受我唔該妳自己注意一下,我唔知妳會點想,但我想知道妳一直以來隱藏既真相!
有時我覺得我連妳一個朋友都不如呀!!!
妳話想好似以前咁,咁妳有咩行動俾我感受到呀!!!!
妳話我唔信任妳,但點解我每次我問妳野都唔坦坦白白咁答我呀?
妳可唔可以幫下我,我好辛苦,我唔該妳殺死我,我唔想再俾自己胡思亂想,
我真係好辛苦,我真係好想死........
|