近來有好多事發生,有開心既事,都有好多唔開心既事,
其實宜家既事我仲應唔應該去做呢?
我真係好想放棄,唔想在去做這些事!
如果.....我真係放棄自己,我請各位叫番醒我!
我真係好想問問大家,我仲應唔應該嚐試再去轉校呀!