我呢份工係五餅二魚度做呀~
返工返觀塘 都係返5小時
頭2個鐘出去派傳單..自己搵新客返來~
之後1030至1330係送外賣時間~
我係負責牛頭角個邊D公司外賣~
我會係街派1小時~之後係轉左去商廈派....好彩就有好多送
因為呢份工係我做得最開心嘅一份工
雖然唔使同其他同事交流~只要聽廚房最大個個就已經OK~
每日最辛苦係都1200至1315段時間....推住架車出去送下外賣..
都幾好玩呀~我又會準時交到外賣係客人手上~就算有貼士我都唔收~
費時做壞自己個名啦~我就一定唔收貼士~費時比人話我貪錢啦~
識得我GA人知道我咩脾氣~但我對 神會謙卑同誠實!!
做事對得人對得上帝.....因為我做嘢間公司係基督教團體開GA五餅二魚
我返咗2星期已經比人加我人工呀~幾開心呀!!!
請大家支持及為我禱告!!!
|