2010-08-07
2010 年 8 月 7 日  星期六
 
 
 
 

哈哈我又係屋企hea~等陣又要練琴~

mumum休息~ 好飽呀食晒成煲糖水.... 等陣上網搵下食糖水既好處麻木下自己先...

鳩鳩晴 哈哈你送比我啲野都好鍾意  不過你真係好小學雞呀哈哈

好喇上youtube睇片先~~~~~

 
 
At> 2010-08-07 03:36 PM |  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | j ha:D
 
 
 
 
                        
 

 

 



tata0
暱稱: Tashau