12點第一個打黎係lala歡 哈哈 跟住睇到carman sms 之後nokia同豬妹打左黎~ hilee打黎~ 小燕打黎~~ mumum同我講~~
lun打黎~鳩鳩晴打黎~ 哈哈無喇^v^ 嘉欣同寶藍都有打黎哈哈多謝比面 ;lalalalalala^v^
本來諗住7點起身 點知唔知醒訓到8點半嘉瑜打黎先起身~~
即刻起身沖涼就出門口~~~ 落去買零食之後就答車去旺角搵mayee同嘉瑜
買完飛之後就去左7-11買野飲 哈哈佢地買左支2L既可樂 拎死佢地~~
去到金鍾搵carman就答629去喇^v^
lalalalalalalaallalalalalalalaayayayayayayayayayayay
去到熱到.... 晒到你唔信...
多人到...
最衰無帶衫換完夏水禮!!!!!!
哈哈玩左啲咩唔打喇 哈哈 我玩左瘋狂過山車喇 一啲都唔恐怖= =
同carman玩海盜船玩到麻木左... 玩到無感覺哈哈
7點半度走~~ 答番出去個個世界即刻買野飲
去到MTR間7-11 我都o左咀..
雪櫃無晒野飲= = 得番幾款...
痴線~~~
答111去紅磡~~ 去到都8點半~~ 佢地等左半個鍾 哈哈^^
有lun ching kayu carman mayee lala歡 ive me 小燕~~
hahaha kayu食到9點就走~~因為要早番~~ 我都唔記得左我地食到幾點, 之後就去左食蛋糕
好鍾意lun比我既生日卡 入面寫左好多野 突然覺得肥金兩個字都無咩野哈哈
小燕都係^v^ 小燕畫左隻綿羊哈哈.... 之後同我講係獅子笑死!
ivy你張生日卡真係....好特別.....太特別....
多謝mayee同carman送比我個隻大大大口仔呀^v^ ( 哈哈我宜家成日抱住佢 )
仲有lun同小燕送比我個個大口仔drawer+tissuebox+筆袋 超鍾意^v^~!
kayu送比我個隻小雲都係呀 哈哈上年暑假~~ 我係小雲嘉瑜係小吉^v^
lalalala 唔緊要我知道你有預備 kayu told me la 只不過係蠢得制唔記得帶 哈哈哈哈~~~
ivy比我既大口仔糖... K型哈哈不過唔緊要.. 我考慮下食唔食好>_<
哈哈食左好多肥牛... 小燕哈哈~~
鳩鳩晴你好鳩囉~~~~~~ 你講個個!
之後去食蛋糕.. 有兩個b答聊我地哈哈~~ 小燕發揮父愛 lala歡都係~~ 哈哈
希望mumum開心 朋友開心 好窮既人開心 呀哥早啲番屋企 老豆.. 以後都可以咁開心同埋班朋友聚係一齊 去台灣 升大學 住埋一齊 大個可以一齊畢到業!!
我都好好奇點解唔係個度食..... 諗住公園好感覺啲
點知你地... 拎黎daan蛋糕 
比人daan既第一下, 好清新~
fresh~~~~~
哈哈之後就展開左我地追逐.. 哈哈
件衫成大達哈哈... 玩完都11點幾
上左lun屋企沖哈哈
好大班人呀~~~~
洗完就同mayee去答車^v^
個小巴司機.. 衰到==
番到去即刻飲水 沖涼 即刻!!!!
oh 沖完整好晒攤係張床都1點~~
好眼訓 成身散晒~~
thanks you guys bless you!!!!!!
今年生日開心過上年 雖然有兩個朋友唔記得左我生日 哈哈
caman mayee kayu 你地好正呀陪我去海洋公園晒太陽^^
carman 哈哈心照啦 兄弟~~我無諗過你同mayee會送咁大隻大口仔公仔架 我宜家成日都抱住佢
但係唔知點解啲毛刮到我下巴甩甩地皮哈哈... 抱住佢訓真係熱到出汗哈哈 好鍾意 
mayee 我諗唔到除左話你蠢之外有咩講.... 哈哈 你真係好蠢 lalaalalalala 大大口仔 見到佢諗起你地! 2010 8 03
kayu 小雲我好鍾意
^v^ 個頭整到甩甩地哈哈
小燕 好掛住你呀女籃 無人比我恰又無人恰番我 ~~ 多謝你呀破產但係我生日都用左咁多$ :(
lun 你張生日卡好得呀~好正~~ 果然有創意哈哈 like it!
你同小燕送個兩份禮物我都好鍾意
筆袋! 我唔會再比大口仔中毒 我會保護佢哈哈
個大個仔drawer+tissue box我放左係書枱喇^v^ nice>_<!!!
ive 有新意...
lala歡 我知道你送咩比我哈哈你地送我都鍾意
首生日歌有性格 我鍾意too haha
chingching 你陪我一直學結他就好喇! 知你咩環境喇ava
好開心呀有你地 我地以後都要一齊 ~~ 得閒去紅磡食.. 話事話都幾抵幾好食哈哈ava
下年我要同媽媽過啦 mumum唔開心哈哈^v^
好感動呀你地做左咁多野
感動感動感動感動!