2010 8 03
2010 年 8 月 3 日  星期二
 
 
 
 

12點第一個打黎係lala歡   哈哈   跟住睇到carman sms   之後nokia同豬妹打左黎~ hilee打黎~ 小燕打黎~~ mumum同我講~~

lun打黎~鳩鳩晴打黎~ 哈哈無喇^v^   嘉欣同寶藍都有打黎哈哈多謝比面 ;lalalalalala^v^

 

 

本來諗住7點起身  點知唔知醒訓到8點半嘉瑜打黎先起身~~

即刻起身沖涼就出門口~~~ 落去買零食之後就答車去旺角搵mayee同嘉瑜

買完飛之後就去左7-11買野飲  哈哈佢地買左支2L既可樂  拎死佢地~~

去到金鍾搵carman就答629去喇^v^

lalalalalalalaallalalalalalalaayayayayayayayayayayay

 

去到熱到.... 晒到你唔信...

多人到...

最衰無帶衫換完夏水禮!!!!!!

哈哈玩左啲咩唔打喇  哈哈  我玩左瘋狂過山車喇 一啲都唔恐怖= =

同carman玩海盜船玩到麻木左... 玩到無感覺哈哈

 

7點半度走~~ 答番出去個個世界即刻買野飲

去到MTR間7-11   我都o左咀..

雪櫃無晒野飲= = 得番幾款...

痴線~~~

 

答111去紅磡~~ 去到都8點半~~ 佢地等左半個鍾  哈哈^^

有lun ching kayu carman mayee lala歡 ive me 小燕~~

hahaha kayu食到9點就走~~因為要早番~~ 我都唔記得左我地食到幾點, 之後就去左食蛋糕

好鍾意lun比我既生日卡  入面寫左好多野 突然覺得肥金兩個字都無咩野哈哈

小燕都係^v^ 小燕畫左隻綿羊哈哈.... 之後同我講係獅子笑死!

ivy你張生日卡真係....好特別.....太特別....

多謝mayee同carman送比我個隻大大大口仔呀^v^  ( 哈哈我宜家成日抱住佢 )

仲有lun同小燕送比我個個大口仔drawer+tissuebox+筆袋  超鍾意^v^~!

kayu送比我個隻小雲都係呀 哈哈上年暑假~~ 我係小雲嘉瑜係小吉^v^

lalalala 唔緊要我知道你有預備 kayu told me la 只不過係蠢得制唔記得帶  哈哈哈哈~~~

ivy比我既大口仔糖... K型哈哈不過唔緊要.. 我考慮下食唔食好>_<

哈哈食左好多肥牛... 小燕哈哈~~

鳩鳩晴你好鳩囉~~~~~~ 你講個個!

 

之後去食蛋糕.. 有兩個b答聊我地哈哈~~ 小燕發揮父愛 lala歡都係~~ 哈哈

希望mumum開心  朋友開心  好窮既人開心  呀哥早啲番屋企  老豆.. 以後都可以咁開心同埋班朋友聚係一齊 去台灣  升大學  住埋一齊 大個可以一齊畢到業!!

我都好好奇點解唔係個度食..... 諗住公園好感覺啲

點知你地... 拎黎daan蛋糕

比人daan既第一下, 好清新~

fresh~~~~~

 

哈哈之後就展開左我地追逐.. 哈哈

件衫成大達哈哈... 玩完都11點幾

上左lun屋企沖哈哈

好大班人呀~~~~

 

洗完就同mayee去答車^v^

個小巴司機.. 衰到==

番到去即刻飲水  沖涼  即刻!!!!

oh 沖完整好晒攤係張床都1點~~

好眼訓 成身散晒~~

 

thanks you guys bless you!!!!!!

 

今年生日開心過上年   雖然有兩個朋友唔記得左我生日 哈哈

caman mayee kayu 你地好正呀陪我去海洋公園晒太陽^^

carman 哈哈心照啦 兄弟~~我無諗過你同mayee會送咁大隻大口仔公仔架   我宜家成日都抱住佢 

但係唔知點解啲毛刮到我下巴甩甩地皮哈哈... 抱住佢訓真係熱到出汗哈哈  好鍾意

mayee 我諗唔到除左話你蠢之外有咩講.... 哈哈 你真係好蠢  lalaalalalala 大大口仔 見到佢諗起你地! 2010 8 03

kayu 小雲我好鍾意^v^ 個頭整到甩甩地哈哈  

小燕 好掛住你呀女籃  無人比我恰又無人恰番我 ~~ 多謝你呀破產但係我生日都用左咁多$   :(

lun 你張生日卡好得呀~好正~~ 果然有創意哈哈 like it!

你同小燕送個兩份禮物我都好鍾意  筆袋! 我唔會再比大口仔中毒 我會保護佢哈哈

個大個仔drawer+tissue box我放左係書枱喇^v^  nice>_<!!!

ive 有新意...

lala歡  我知道你送咩比我哈哈你地送我都鍾意   首生日歌有性格 我鍾意too haha

chingching 你陪我一直學結他就好喇! 知你咩環境喇ava

好開心呀有你地  我地以後都要一齊 ~~ 得閒去紅磡食.. 話事話都幾抵幾好食哈哈ava

下年我要同媽媽過啦   mumum唔開心哈哈^v^

好感動呀你地做左咁多野  感動感動感動感動!

 
 
At> 2010-08-05 01:06 AM |  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | j ha:D
 
 
 
 
                        
 

 

 



tata0
暱稱: Tashau