呢兩日katherine入左廠,
原來系醫院都可以發生好多趣事,
katherine隔離床ge系一只倉鼠,
點解會話系倉鼠呢?
第一,佢系一個弱智仔,
第二佢擁有一隻倉鼠手,
尋日趙嘉搖同katherine玩口不對心,
跟住嘉搖好激動撞到倉鼠手,
夾到佢不停系到抽縮,
不過..只倉鼠尋晚就去左世啦(系真系死左)
katherine看住佢不斷大叫[呀呀呀]
跟住,看住佢ge心電圖跌倒得返0..
跟住就比人推左入黑房.
我地好掛住只倉鼠手丫,
到今日我黎揾katherine,
發覺無左隻倉鼠D[呀呀]聲,
好鬼lonly,
跟住嘉搖黎左之後,
我地不斷重演倉鼠ge例牌野.
我,katherine,嘉搖
笑到死咁制,
連katherine本來頭痛變胃痛,
katherine四點半要驗血糖,
跟住我lala聲落去買D零食上黎,
食到佢血糖標高,本身katherine系3
不過要7點正常,
katherine食曬D野之後有7.8..呵呵
系地鐵我地狂講雞腸..
系度b li ba la,系度幫嘉搖作interview..
宜家同嘉搖系katherine屋企,
今日唔系好開心,系爆開心,我地三個變成左大快活~~呵呵~
p.s:永遠懷念倉鼠手,去到醫院唔好走,留底系度陪倉鼠,倉鼠永遠系最kai..
|