|
|
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
| 2010-05-25 |
分類: 未分類 |
今日同katherine返學,去到九龍塘見到莊明,katherine叫左莊明1聲,莊明望左過離,我馬上拉左katherine去條柱後面哈哈~
食飯個陣同呀君&katherine&八婆一齊食,跟住一齊跳洗面廣告隻舞笑死我XD
放學同katherine一齊行越行就越UNHAPPY唉~
不過E+好返LA~多謝你呀katherine
|
| 發表時間:2010-05-25 09:12 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16 | »
|