2009 年 2 月 21 日  星期六♥ 


好似成日有個唔開心既感覺  

吓............
唔知點解.
都冇發生d咩事
成日都好唔開心咁.
一係就係輸左場波姐/_\
真係好唔開心.
就算有人整笑我過一震就唔開心番.
有冇人幫我. 成日都好想喊
都唔知做咩.>.<.

           
`記得要c0mment啊=]:2009-02-22 12:58 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


taylor825
暱稱: ♥東仔♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客