|
| 開心=]]] |
|
今日番學
一出門口......
漸漸有一陣冷風吹向我到=]]]]]
好凍呀>.<
跟住....去左m記搵黃龍同小寶
番學冇咩野
放學..........
7點幾同黎東去左star打機
見到李嘉豪
then
我同黎東係到玩勁舞
玩完
番屋企...........
|
| `記得要c0mment啊=]:2008-11-28 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 148 | »
|
|