|
| 7級琴! |
|
7級琴點呢..
合唔合格呢?
答案就係...
合格既
估下幾多分..
唔.....
120?
唔係呀
係130呀!!!
好開心呀!!!
130..
我終於可以同人講我係7級琴啦
d人成日問我
你幾級琴呀你幾級琴呀?
我就同人講我係5級
但係以加終於終於可以同人講我7級架啦
爆開心
-------------------------------------------------------
講番今日先
今日踩單車去到火車站就去塔火車啦
番到學校啦
食面
細蚊差唔多食曬我d面
不過都冇
早讀我係到做功課
小息"打波"@@
學校都係..
跟住同小保佢地塔的士番屋企啦
唔講啦
byebye
|
| `記得要c0mment啊=]:2008-10-02 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 148 | »
|
|