|
| 8號風球!!!唔洗番學!!!!! |
|
今日唔洗番學呀!!!!!
超正!!!!!- -;
跟住lo文同謝效都黎左我屋企!!!!!
係到玩winning
我抄佢地蛋!!佢地就唔玩- -
跟住我地去左打波!!!
好仆街呀!!!
我win左謝效!!!!
同lo文打!!!
我本身win架!!!點知我仆街
四腳朝天- -仆街
好痛!!!又係屁屁= =
好撚on9- -
跟住我地係到笑...
笑到我lose左比lo文
跟住我唔想講啦!!!!
算啦!!!!係咁先
|
| `記得要c0mment啊=]:2008-09-24 08:47 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 148 | »
|
|