2008 年 5 月 5 日  星期一♥ 


第一次的通話  

今日放左學想搵謝效啦
跟住打比彤彤
彤彤又唔聽喎
打比謝效,同佢搭車之後就番歸
跟住佢打比我呀(好開心)
佢問我:你岩岩打比我做咩呀?
我答:岩岩想搵謝效,所以咪打比你囉!!!
跟住我地就傾左一震計,佢有電話入,所以收左線
係呢幾分鐘我好掛念@@
重有,下年我地隊BAND可能會參加新秀
頭先打比clara話幫我地留意下
好開心

           
`記得要c0mment啊=]:2008-05-05 10:38 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


taylor825
暱稱: ♥東仔♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客