2008 年 6 月 16 日  星期一♥ 


好開心呀!!!!!  

今日終於考完試啦!!!!!
送左琪琪番屋企之後
謝效同安安,♥彤彤♥黎左我屋企玩^@^
我地睇左''魔法灰姑娘''
我可以第一次同♥彤彤♥坐,係我一生中最開心既一坐
然後我地就sm謝效@@
跟住我地就食意大利粉
then,安安係到堡洗冤錄,
♥彤彤♥用我部電腦睇bolg
跟住謝效五點半走左
得番我,安安同♥彤彤♥係屋企
跟住係到唱歌
唱唱下我地就睇''大長今''
睇完''大長今''之後我就送佢地上車番睇企
話,走個震呀,♥彤彤♥差d比車撞倒,
好番我叫住佢姐,好彩,個心跳一跳
跟住等等等.....上車啦,好唔寫得,睇住♥彤彤♥走,好開心
我自己番到屋企個震,唔知點解好眼訓
係廳訓左好耐,飯都冇食
以加,我緊係好掛住♥彤彤♥啦^@^

           
`記得要c0mment啊=]:2008-06-16 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


taylor825
暱稱: ♥東仔♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客