|
| 開心 |
|
今日同謝效同佢d FD出左沙田
我地食左''跑冰''
走之前去左玩冒險樂園玩- -
玩完之後就去練琴
練完琴就番屋企
我好撚憎我家姐囉
on九九架
我係到自言自語
佢話我白痴仔喎
我咪話''大聲呀''
佢話我''食屎仔''
我心諗
on九九,
食屎狗,
食賓周啦你......
低低地架
真係呀
我學校個d家姐重對我好呀
你.......葉詩甜,你食屎呀,含撚啦你
如果有人幫我,我比d相你你幫我係三男唱衰佢啦!!!!!!
唔該
今日買左yes@@
記住係個個星期五出呀!!!!!!!
|
| `記得要c0mment啊=]:2008-06-24 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 148 | »
|
|