|
| 爆累 |
|
今日放假!
冇野做
同FAFA. 黎東. MSN完就打機
到3點幾個震就去左寶湖
踢踢1波見到黃"創星"
我就join左佢地!
踢踢下落大雨
跟住佢地走左
我就同d波友一齊踢
踢下踢下都以經8點幾
番到屋企先知隻手爆江- -;
冇野講
byebye
cm呀!!!!
|
| `記得要c0mment啊=]:2008-10-04 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 148 | »
|
|