2008 年 10 月 4 日  星期六♥ 


爆累  

今日放假!
冇野做
同FAFA. 黎東. MSN完就打機
到3點幾個震就去左寶湖
踢踢1波見到黃"創星"
我就join左佢地!
踢踢下落大雨
跟住佢地走左
我就同d波友一齊踢
踢下踢下都以經8點幾
番到屋企先知隻手爆江- -;
冇野講
byebye


cm呀!!!!

           
`記得要c0mment啊=]:2008-10-04 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


taylor825
暱稱: ♥東仔♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客