|
金日返1230-630PM.
返MC遲左1個字!
1:30PM--好肚餓ya<3
馬莉返黎好似個癲婆喔
跟住我就去食野xDDD'
食呀食..自己煮的蚊蚊好味*v*
見冇野做就同馬莉玩
ahha..今日佢拎個頭頂我
我避到-________-''
傾計仔..交換左好多秘密=]
阿tom原黎中意佢架
COCO返黎認真工作
掃地拖地抹盆執枱!!
做到我就死啦>3<
佢地笑我拖地好似比地拖拖住行wor
coco話我um挑鬼命/\/\''
6PM阿TOM黎接馬莉走
coco比我收早..
我同馬莉嗱嗱聲走人
送完馬莉去坐車車
我就去穩哥哥大嫂&爸爸媽媽
同爸爸媽媽&梅姨去食飯
食得好飽飽唷..返屋K!
ps:不知不覺間掛上了你
|